Schiermonnikoog, revisited!

7 januari 2019

Een feest van herhaling op Schier met een relaxed afwisselend programma van fietsen, wandelen, lezen, niets doen en deze keer reis regelen.

Fietsrondjes over het hele eiland van Wad tot strand, Kobbeduinen, van Wester- tot Berkeplas en weer terug. Xmas borreldate met lieve oud-collega&family bij Van der Werff, gezellige lunches biJ Merlijn in de duinen en feestdiners bij Ambrosijn. Het eiland ligt er tot 30 december nog rustig bij, geleidelijk wordt het drukker. Op het eilanden-filmfestival in het Dorpshuis zien we Cinema Paradiso- een Italiaanse Oscar winnaar, ontroerend in de juiste setting.

En ook deze keer doen we een ontdekking - aangespoelde zeemannen en 2e WO Engelse, Canadese en Duitse piloten liggen naast elkaar begraven op  Vredenhof. Deze begraafplaats ligt zo sereen, intiem tussen de duinen. Rien wordt zeeman en spoelt hier later aan...

2019 beginnen we met het sfeervolle Jellyfish nieuwjaarsconcert met ouder en jong talent.

Wat hebben we het toch goed, heerlijk!

De Wadden en stranden zijn gered en gelukkig weer schoon. Als de storm gaat liggen dan vertrek ik morgen met Cathay om 1245 uur via Hongkong naar Bali.

1. Sigrid:
    7 januari 2019
    Goede start van een mooie reis! Goede vlucht en ik wacht op je verhalen X
  2. Rick:
    7 januari 2019
    Prachtig om te lezen! Goede vlucht! Goede herinneringen aan Cathay Pacific!
  3. Jaap:
    7 januari 2019
    Ha Jill, eilandhoppen dus, van Schier naar Bali. Een heel goede reis gewenst!
  4. Lucienne:
    7 januari 2019
    Dat moet ik toch ook eens doen naar 1 van de eilanden.
    Ik wens je een heerlijk reis en kijk uit naar je verhalen. Geniet ❤️❤️😘
  5. Conny:
    8 januari 2019
    Goede reis lieve Jill en I will follow you !!! En voor Rien als je de reacties leest voor jou een extra knuffel!!
  6. Babs:
    8 januari 2019
    Goede kick off van een mooie reis, zeker weten 🤗 Ook ik kijk uit naar je verhalen. Fijne tijd en geniet!
  7. Helga Vermue:
    9 januari 2019
    Hoi Jill
    vanuit Italie kijk ik ook graag mee, hele fijne tijd gewenst
  8. Robbert:
    10 januari 2019
    Hoi Jill,
    Die heb je alvast in de de pocket, je eerste eilandreis van een naar het lijkt een heerlijke vakantie periode.
    Ik hoop dat je reis richting Azië goed verlopen is en dat je enigszins uitgerust aankomt op Bali. Geniet van lekker van de sferen op Bali en neem je rust en wordt maar lekker Zen daar.