Even op verhaal komen..

11 januari 2019 - Sanur, Indonesië

Lieve mensen, dank voor jullie reacties en wensen.

De vluchten waren prima, super service en het ging goed met mn coole rugzak en voor mij mini koffer, minus de  oleh-oleh, 15 kg netjes. Ruim 1 uur later vertrokken vanwege de wind/storm.  Hongkong landing was niet zo spectaculair als 21 jaar geleden - tussen stad en haven - maar de airport eo op het opgespoten eiland is een staaltje van hoogstaande techniek en architectuur. Is er iets veranderd sinds mijn eerste en laatste bezoek aan deze stadstaat na de overdracht aan China?

Een half uur eerder gearriveerd op Bali, heerlijk. Vriendin Gwenny stond klaar, even rustig gezeten en met haar als hotspot ff mijn teammanager terug gebeld. Reorganisatie Royal FloraHolland is bijna een feit en heeft geen directe negatieve gevolgen voor mij persoonlijk. Wel mogelijk 6 mensen weg uit mijn team van 16 personen.  Sh.. situatie en sfeer, blij dat ik er nu niet bij ben

Gezellig even bijgepraat met Gwenny naar Sanur en warme ontvangst bij Annelies.

Fyi Gwenny en ik waren collega’s bij Coster Diamonds (1989)en gemeenschappelijke vrienden. We lijken op elkaar, vind ik.  Annelies is studiegenoot, komt uit Aalsmeer-Ams. We hebben samen een Bandung-stage (1986), Amsterdam en Indonesia toerisme-verleden en veel meegemaakt.

Helaas grieperig vertrokken, zeer beroerd aan boord en als ziek vogeltje nu 2 dagen in bed gelegen. Door de goede zorgen van Annelies, hulp Ngeng (ze heet anders🤔)  en vooral heel veel drinken gaat het weer beter. Energielevel bleek nog erg laag - akku soewak - in de hitte na een korte strandwandeling. Jammer, mijn smaak-en reukvermogen was ook laag en dus het lekkere gezonde eten en de Balinese geuren mis ik nog. Wel word ik iedere ochtend wakker van heel mooi live getsjilp van vele vogels en nu eens niet mijn wekkertoon😀

Even op verhaal komen...Alles sal reg kom!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Babs:
    11 januari 2019
    Blij dat het beter met je gaat! Nu alleen nog maar genieten💋
  2. Lucienne:
    11 januari 2019
    Oh 15 kilo maar. Dat heb je goed gedaan. Dat lukt mij alleen op korte trips.
    Leuk om zo verwelkomt te worden en nu maar hopen dat je snel weer opknapt en alles weer gaat smaken. 🍴😘
  3. Chaka:
    11 januari 2019
    Kasihan, dat je als ziek vogeltje je mooie reis begonnen bent... maar gelukkig kun je nu de reorganisatie-sores ff achter je laten [voor zover dat mogelijk is] en knap je dankzij de goede zorgen van Annelies, Ngeng, Gwenny, het klimaat en de zon niet te vergeten … en ook strand en zee en Balinese sferen zullen je vast goed doen om op verhaal te komen. Hopelijk kun je gauw weer met volle teugen en met alle zintuigen op scherp, genieten van alles wat het eiland biedt. Liefs aan onze vriendinnen.
  4. Sigrid:
    11 januari 2019
    Fijn dat je goed bent aangekomen op Bali. Zon en rust zullen je goed doen. Lekker genieten en mooie herinneringen maken! 😘
  5. Steef:
    11 januari 2019
    Beterschap lieverd en nu lekker tot rust komen😘
  6. Annelies:
    12 januari 2019
    Veel beterschap Jill ! Mijn poezenbuurtjes zijn net terug uit Sanur. Wat een mooie luchthaven is Chek Lap Kok geworden he! Idd een stuk relaxter landen. Doe rustig aan. xA.
  7. Jeannette:
    Beterschap! En laat je lekker verwennen 😘 C&J
  8. Rick:
    12 januari 2019
    Beterschap - goed aansterken en dan lekker genieten! Groeten aan Annelies - dikke kud
  9. Robbert:
    12 januari 2019
    Beterschap, ik hoop dat je nu lekker toto rust kunt komen.😘
  10. Mae Engelberts:
    12 januari 2019
    Heerlijk.. ECHT weg van de beslommeringen van woelige werkzaken 🤪 fijn dat je al wat opknapt! Fijne tijd op Bali en zorg goed voor jezelf 😘😘
  11. Margaret:
    14 januari 2019
    De kop is eraf, en de negatieve energie is uit je lijf. Blij dat je daar zit en straks nog een baan hebt. Kan je dat nu ook lekker achter je laten. Kortom: Ga lekker ontspannen en genieten daar met je vriendinnen! Veel plezier :)