Great Ocean Road 1

17 februari 2019 - Princetown, Australië

Vrijdag, Ik schrijf en lees ruim een uur weg met een goede koffie op Melbourne luchthaven. Chantal ziet mij als eerste, Justin: how fancy we meet you here ! Yara dartelt om me heen met haar little pony. Wat gezellig, zo vertrouwd en toch lijken de  10 dagen wel 10 weken geleden.

Hobart/Coffs Harbour –Melbourne vlieg je in 80 minuten, maar de hele reis naar onze Airbnb aan de Great Ocean Road duurt toch bijna de hele dag. Ook al vliegen Jetstar en Tigerair op tijd, regelt en rijdt Justin heel luxe de Outlander.

Zodra we de drukte en file in Melbourne achter ons laten is het genieten van de eerste doorkijkjes naar de oceaan en kustlijn. We slaan eten in bij onze favoriete Wollie’s en rijden in ongeveer drie uur naar onze farmhouse aan GOR 620! Wow, Chantal en Justin hebben samen iets bijzonders gekozen. Hout voor de kingsize openhaard ligt klaar, we vergeten de uitstoot en genieten volop van de warmte. Het huis en heuvellandschap omarmen ons. Geen WiFi, geen bereik, geen tv - heerlijk! We luisteren naar de koala‘s en vogeltjes.

Zaterdag, En de grote verrassing, we ontbijten samen met twee koala‘s in onze boom, de eerste koala tijdens deze reis en dan zo relaxed in de tuin. Geen koala spotting met gevaar voor eigen leven aan de kant van de weg. Hoezo, geluk!

We rijden verder op de Great Ocean Rd...

1. Jenny:
    Heerrrlijkkk!❤️
  2. Sigrid:
    17 februari 2019
    Twee koala’s in de tuiin. Wat een mazzel! Wat zijn ze schattig he
  3. Babs:
    Te schattig! ❤️
  4. Conny:
    25 februari 2019
    Wat een mooie verhalen!! Het is bijna niet bij te houden om te lezen :-) En schitterende foto's. Tasmanië lijkt me ook uniek, vooral zo lekker puur nog en weinig toerisme. Fijn om zo een beetje mee te genieten, als is het echt meemaken natuurlijk veeeeeeeeeeeeeel beter!!!