Sampai jumpa, tot gauw!

24 februari 2019 - Sanur, Indonesië

Dank voor jullie lieve en leuke reacties en dat jullie met mij mee wilden reizen.

Twee maanden, het is voorbij gevlogen en toch leek het een half jaar. Het is precies goed zo, het is tijd en morgen ben ik weer bij Rien.

6 boeken en 37.000 km verder en weer zoveel ervaringen en indrukken rijker. De afwisseling van het bekende en het onbekende, alleen en met vrienden of familie werkt goed op zo’n reis alleen. Vooral ook had ik geluk met zo’n ontzettend leuke gekleurde Famous 5- groep in Tasmanië,

Ik ben heel blij dat dit avontuur -na de gezondheidsperikelen in 2017-2018 - voorspoedig is verlopen. En tevreden en blij met mezelf dat ik de uitdagingen rustig en nieuwsgierig ben aangegaan.

• Organische planning van de reis
  • alleen en in groep reizen naar en door het onbekende
  • Fysieke inspanning (niet 100% fit)
  • Klim naar boven - toppen bereikt
  • Natuur, natuur, natuur!
  • Verwerken van de omgeving en momenten en ervaringen
  • Nieuwe contacten, gesprekken
  • Wat wil ik nog graag doen?
  • Terug naar RFH en verder...

Al met al, ik heb heel heel bewust genoten van alles tijdens deze 2 maanden ondanks 90% gezondheid. 🙏🏽🌺🍀 Ik voel me bevoorrecht om de stappen vooruit en vooral omhoog die ik alleen en met anderen mocht zetten.

Hopelijk hebben jullie wat aan de reistips die verweven staan in de verhalen. De vragen hoor ik anders wel.

Nogmaals dank dat ik dit avontuur met jullie mocht delen.

Sampai jumpa, tot gauw! Liefs😘

🍀Jill🍀

1. Babs:
    Dank voor je verhalen
    Veilige terugreis ❤️
  2. Rick:
    24 februari 2019
    Het was super. Genoten van elk verslag en zo herkenbaar maar ook zo prikkelend om zelf zoiets te gaan ondernemen.
    Safe trip home! Dikke kus
  3. Jeannette:
    Erg leuk om alles te kunnen volgen Safe trip home 💛 😘
  4. Karin:
    24 februari 2019
    Goeie reis Jill en leuk dat we mee hebben gereisd! 😘
  5. Lucienne:
    24 februari 2019
    Wat? Is het alweer 2 maanden 🙀 tijd gaat snel. Maar leuk je verhalen te hebben gelezen. Je kunt terug kijken op een prachtige reis 💋
  6. Erick Schydlowski:
    24 februari 2019
    Het was 'gezellie'. Welkom thuis!
  7. Helga Vermue:
    Goeie thuisreis
  8. Margaret:
    25 februari 2019
    Zo lief en mooi geschreven. En je ziet er zo relaxt uit!!
    Goede reis naar huis, lekker weer samen met Rien.
    x