Miss Fisher Murder Mysteries in Melbourne

21 februari 2019 - Melbourne City, Australië

Zondag 17 februari, Ik voel me thuis met het fileleed rondom Melbourne. Redelijk snel vinden we de Emporo toren in hartje city. Heel slim, de huissleutels hangen met grote hangsloten aan een groot muurhek in de steeg ernaast. Rooms with a view in ons moderne appartement op de 42e etage; wakker worden met dit uitzicht is geen straf. 285, La Trobe str !

We vieren Justins verjaardag met een lekkere stone grill bij een Japanner in 😅 Chinatown. Overigens, is heel Melbourne city een Chinatown of beter een Klein Azië. Ik heb de goede lengte en de multiculturele sfeer bevalt me uitstekend. Het is alleen stervensdruk op straat en ik moet echt wennen na de rust en natuur.

We struinen een hele dag door de stad, doen stadse dingen en bezoeken voor jong en oud een goed en mooi opgezet Sea Life. vooral de zeepaarden en pinguïns. De volgende ochtend zwaai ik de familie uit, Chantal, Justin en Yara gaan weer terug naar het mooie en rustige Valla beach en groene Bellinger.

1. Steef:
    21 februari 2019
    Wat een reis Jill. Heerlijk😘
  2. Babs:
    21 februari 2019
    Je reis loopt zo’n beetje ten einde zeker? 🙁
  3. Conny:
    25 februari 2019
    Leuk dat jullie elkaar zo een paar keer gezien hebben en samen hebben kunnen genieten!