Van world music naar de top 2000

27 december 2018 - Schiermonnikoog, Nederland

Boi Akih - world music

Het was een feest van herkenning in het BIM huis met Boi Akih. Bijna 30 jaar vrienden -wat een tijd. In een vorig leven speelden Monica en Niels de sterren en covers van de hemel in een jazzclub op mijn beste trouwfeest ooit😅. En wat een prachtige ontwikkeling, Monica als stemkunstenaar en Niels de gitaarvirtuoos die blijft verrassen - hun eigen koers varend met topmuzikanten in world music-jazz. Samen met die hard fans Moreen en Willem was het genieten op de eerste rij in de intieme zaal en tijdens de gezellige nazit.

Schiermonnikoog - top 2000

Dat viel mee na 2 uur arriveren we ruim op tijd voor de afvaart van half 1 in Lauwersoog. Alweer voor de 10e keer naar Schier met Rien en iedere keer opnieuw verheug ik me op de stilte, fietstochten en natuur. Vooral de lucht en het licht is zo bijzonder en kenmerkend voor de Waddeneilanden. Met recht staan de Waddeneilanden op de UNESCO Werelderfgoedlijst. Weer of geen weer Rien en ik genieten altijd op ons favoriete Schiermonnikoog. Voor de derde keer 12 dagen met de feestdagen volgen we een zeer rustig maar afwisselend programma met de top 2000 als rode draad.

1. Babs:
    1 januari 2019
    Leuk om je reisverhalen op deze manier te volgen! Werkt effectiever 😜
    Veel plezier en ontmoetingen en dus nieuwe behalen op je komende reizen!💋