Nymboida river, deel 2

6 februari 2019 - Soest, Nederland

Na een smakelijke maaltijd en een romantisch kampvuur bewonderen we de heldere volle sterrenhemel - zo rustgevend!  Yara en ik duiken in de tent, horen vreemde geluiden en Yara kruipt bij me in bed. Gelukkig voor ons moet Chantal iedere 10 minuten ’toileteren’,  controleert de geluiden en ziet vele lichtjes van mogelijke wandelaars die voorbij de tent lopen. Oei, het zijn de wilde buffels die grazen bij de rivier - geluiden dragen heel ver in de doodstille vallei😅.

Voor de ergste hitte begint Justin met afbreken de volgende ochtend. We duiken nog een keer in de rivier, het trio stapt in de kano en ik in de hangmat. Zo relaxed! En wat lief, speciaal voor mij - vorig jaar voor Babs en Ben - doen Justin en Chantal zoveel moeite voor de bijzondere ervaring van een nacht wild kamperen. Heel lief!

Na een dag rust neem ik afscheid van het strand en van de familie op Coffs Harbour airport... tot in Melbourne 🙋🏽‍♀️ Eerst op weg naar nieuwe avonturen en ontdekkingen op Tasmanië 😄

1. Rick:
    6 februari 2019
    Wow - prachtige herinneringen bouw je zo op! Zie e.e.a. zo voor mij en de foto’s en vids helpen er mooi aan mee.
    Enjoy Tasmanië
  2. Conny:
    7 februari 2019
    Leuk om zo mee te lezen, kan het bijna niet bijhouden :-) heerlijk. Wat een avontuur allemaal. Ben heel benieuwd naar Tasmanië