Wild kamperen @ NymboidaRiver

6 februari 2019

Wat een lieve reacties - thx! Leuk dat jullie meereizen😘 btw foto’s en video’s staan door elkaar...

De konijnen worden ’geholpen’ bij de vet en Justin en Chantal laden rustig een tweede huis in de 4x4d. Vrijdag is nu lekker   zeker voor mij een luie dag.

Heel lief, Justin weet dat ik nog geen Australisch lam heb gegeten en bereidt de marinade en grill. We sluiten de dag af met een lange strandwandeling over Valla Beach. Wat heerlijk - vanuit huis de straat doorsteken en je staat op het strand!

Zaterdag, klaar voor vertrek is er heel verdrietig nieuws -RIP het witte konijn Fluffy. De ruit/tapijt-python of carpetsnake kan met Fluffy in de buik niet uit het hok -brrr- en de grijze bunny plaatsen we een beetje gewond en getraumatiseerd in mijn badkamer.

Een beetje van slag vertrekken we in de volgeladen auto. Bij de hekken van het Nymboida National Park begint een half uur durende Camel Trophy tot aan de rivier. De juiste plek zoeken, uitladen en dektent, grote en kleine slaaptenten opzetten etc. Justin werkt zich in het zweet voor de drie vrouwen die in het warme water duiken.

Onontgonnen, off the beaten track, wel plek van een 6 daagse-kanoroute. Overdag heerst hier een serene stilte. Even niet,  toen ik - zonder kano ervaring- met Chantal en verl geluid niet heel ver kwam.In de kano met Justin aan het roer lukt het beter en ik geniet van de prachtige brede rivier en de vergezichten. Drie maanden kampeerde hij hier alleen om te studeren voor zijn toelating tot Medicijnen. Op een dag konden kanovaarders niet verder vanwege de onstuimige rivier, zo vertelt Justin, en opeens stonden die avond 10 tenten om hem heen. Hij bracht een groepje naar de auto’s om iedereen en de boten op te halen. Echt een held, Justin😅

1. Jeannette:
    Zucht..... wat fijn , ziet er zo goed uit 💚
  2. Sigrid:
    Ik geniet een beetje met je mee Jill. Heerlijk daar. Sweet memories ... liefs
  3. Roos:
    6 februari 2019
    Wat een verhalen en wat idyllisch toch, geniet volop Jill!!