Art for art’ sake

15 februari 2019 - Hobart, Australië

Hobart, 12 - 13 feb,

Of beter, de kunst van niets doen! Heerlijk, dinsdag slaap ik uit en geniet ik van de rust. Alleen voor een uitgebreide brunch, croque monsieur & a Petit gateau, biJ Daci&Daci wandel ik even naar buiten. Lezen, Netflix, tv, blog en slapen... meer niet😴

Woensdag,

Roma to Mona ? De arty catamaran ferry heet denk ik Roma. Heel romantisch om de haven uit te varen ‘op een schaap’ en aan te meren bij het ondergrondse Museum of Old & New Art.

Ik laat me onderdompelen in de originele en innovatieve bouw en aanvullende Kunst en  installaties, super gaaf! En natuurlijk eten in a room with a view and a magic ball😅😋. Als een museum fan plaats ik het ondergrondse Mona in mijn persoonlijke top 3, WoW !

In het museum en op de boot is het net een Famous 5 reünie, wat heb ik toch geluk gehad met zo’n leuke groep. We blijven afscheid nemen.

Vanavond nemen we afscheid van Maisy uit Korea die nog tot september studeert in Sydney. Brunswick pub (Liverpool str)  heeft een Parmi (schnitzel met heel veel extra) -deal incl bier of wijn voor $24.

Onverwacht sluit ik me morgen weer aan bij een deel van de groep voor een day tour op mijn laatste volle Tasmanië dag!

1. Lucienne:
    15 februari 2019